Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Hoe maak je een deck - Genestealers Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Hoe maak je een deck - Genestealers Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
Hoe maak je een deck - Genestealers Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


Hoe maak je een deck - Genestealers Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527Hoe maak je een deck - Genestealers Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

Hoe maak je een deck - Genestealers Moz-screenshotHoe maak je een deck - Genestealers Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

Hoe maak je een deck - Genestealers Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgHoe maak je een deck - Genestealers Moz-screenshot-2Hoe maak je een deck - Genestealers Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 Hoe maak je een deck - Genestealers

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Hoe maak je een deck - Genestealers Empty
BerichtOnderwerp: Hoe maak je een deck - Genestealers   Hoe maak je een deck - Genestealers Emptywo mei 12, 2010 1:40 pm

Hoe maak je een goed deck??????????????????????
Soorten decks
Er zijn vele verschillende soorten decks een paar voorbeelden zijn:
Blackwing
Six samurai
Morphtronic
Cyber
Destiny hero
Elemental hero
Exodia
Lightsworn
Etc.

stijl
Iedere speler zal een verschillend deck gebruiken (in de meeste gevallen) want iedereen heeft een andere stijl van spelen. Je kan je stijl van spelen (dus welk deck je wilt) makkelijk ontdekken door meerdere decks te maken en ze uit te proberen zo heb ik bijvoorbeeld in het echt en op het spel een six samurai deck omdat ik het een heel lekker spelend deck vind maar bijvoorbeeld iemand anders zal misschien meer van dragon decks houden dus moet je zelf een beetje experimenteren.het is logisch dat het ene deck beter is dan het andere zoals dat gladiator beast een van de beste decks is maar als het niet jouw stijl is zal je er niet veel aan hebben en zal je er niet zoveel lol mee hebben.

Aantal
Het is het slimst om je deck zo dicht mogelijk bij de 40 kaarten te houden anders draw(trek je van je deck) niet de juiste/je sterkste kaarten. Verder is het het slimst om 20 monsters en 20 spel/traps tuurlijk kan dit variëren want er zijn kaarten zoals bijvoorbeeld: reinforcements of the army, e emergency call etc. die monster kaarten uit je deck kan halen waardoor je bijvoorbeeld 19 monsters en 21 spel/traps hebt. Maar het is het slimst om het op 20/20 te houden.

Algemeen bruikbare kaarten
Er zijn een heleboel algemene kaarten die je bijna in elk deck ziet het zijn ook aanraders om in je deck te stoppen dit zijn een paar van de kaarten:
Mirror force
Bottomless trap hole
Gold sacrofagus (deze is niet goed gespeld)
Lightning vortex
Mind control
Heavy storm
Call of the haunted
Giant trunade
Er zijn ook nog kaarten die ik persoonlijk aanraad:
Scrap-iron scarecrow
United we stand
Reasoning
Swords of reveiling light
Marauding captain (in een warrior deck)
Magicians valyria (in een spelcaster deck)
Verder veel suc6 met het maken van je deck en ik hoop dat je heir wat aan hebt gehad

Met vriendelijke groet,

genestealers
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

Hoe maak je een deck - Genestealers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe maak je een deck - Genestealers   Hoe maak je een deck - Genestealers Emptyma mei 31, 2010 6:52 pm

ik vind dit een 6. het is een leuk artikel, maar de titel is hoe maak je een deck. eigenlijk is het enige wat ik hiervan geleerd heb dat je kaarten dichtbij 40 moeten zitten en welke kaarten in ieder deck passen. ik had wel graag wat meer informatie over hoe je je deck moet samenstellen. met deze informatie had ik ook een deck samen kunnen stellen met 20 normal monsters en 20 bruikbare spell/trap kaarten. en dat is natuurlijk geen goed deck. ik zou graag gehoord willen hebben dat je deck ook goed bij elkaar moet passen. met andere woorden, ik had toch wat meer over de stijl willen horen. je noemt wel een paar namen, maar die zeggen beginnende duelisten niks. je had bijvoorbeeld een paar combinaties kunnen noemen die goed bij elkaar passen en dan een klein beetje het effect erbij. dus, mijn conclusie is: eigenlijk bedoelt voor beginnende duelisten maar die snappen er niet zo veel van. groetjes Chico.
(sorry voor mijn commentaar. maar ik moet naturlijk wel mijn eigen mening uitdrukken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



Hoe maak je een deck - Genestealers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe maak je een deck - Genestealers   Hoe maak je een deck - Genestealers Emptyma mei 31, 2010 6:59 pm

neeh neeh goed dat je het zegt maar de rest van de informatie hoort bij de lessen die ik geef dus vandaar dat ik niet teveel info geef
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

Hoe maak je een deck - Genestealers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe maak je een deck - Genestealers   Hoe maak je een deck - Genestealers Emptyma mei 31, 2010 7:28 pm

ok
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe maak je een deck - Genestealers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe maak je een deck - Genestealers   Hoe maak je een deck - Genestealers Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe maak je een deck - Genestealers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TK: synchron deck + speed world synchron deck
» Duel lessen Genestealers
» Deck van de week
» TK: Deck van de week
» Deck tips

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Duel Lessen :: Artikels-
Ga naar: