Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Moz-screenshotHoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgHoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Moz-screenshot-2Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?

Ga naar beneden 
+7
najex
hikari's demon
jellynaytor
blackfeatherdragon10
seppiey
Chico1996
quanah1
11 plaatsers
AuteurBericht
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Antwerpen

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 4:02 pm

Zoals iedereen wel zal weten gaat dit topic over hoe je bij de BDA terecht bent gekomen. IIk zou dit graag weten zodat ik weet welke methode van reclame het beste is.

Mogelijke antwoorden:
- DMG (forum of spel zelf) 1
- Byond
- Vriend/Kennis (wie) 1
- Forum (post/pm van wie) 4
- Google (toevallig of gericht aan het zoeken) 1
- Andere

Graag alles zo volledig mogelijke uitleggen, daar kan ik het meeste meedoen Wink.


Laatst aangepast door quanah1 op za jun 12, 2010 11:46 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 4:10 pm

Google, toevallig
Terug naar boven Ga naar beneden
seppiey
Slifer Red
Slifer Red
seppiey


Man Aantal berichten : 13
Join date : 29-05-10
Leeftijd : 28

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 4:16 pm

via mijn broer ( jellynaytor )
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 4:21 pm

ik door het bericht bij het yu-gi-oh forum op animewolken. Ik zag dit staan, kwam bij de site uit, die mij weer doorwees naar j-pro.be. Op een gegeven moment gingen we terug naar deze
Terug naar boven Ga naar beneden
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Antwerpen

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 4:27 pm

blackfeatherdragon10 schreef:
ik door het bericht bij het yu-gi-oh forum op animewolken. Ik zag dit staan, kwam bij de site uit, die mij weer doorwees naar j-pro.be. Op een gegeven moment gingen we terug naar deze

Een soort post, of een pm naar jouw?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
jellynaytor
Ra Yellow
Ra Yellow
jellynaytor


Man Aantal berichten : 13
Join date : 25-05-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Kleine-Brogel

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 4:27 pm

euhm.. via google gewoon.

eerst kwam ik toevallig uit bij een toernooiformulier, en las ik (denk ik nog te herineren) op een forum over dit spel en deze site. De volgende klik kwam ik hier uit en dacht bij mezelf.. eens kijken wat het juist is en zo ben ik dus hier geraakt. Wat een verhaal toch Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 8:06 pm

quanah1 schreef:
blackfeatherdragon10 schreef:
ik door het bericht bij het yu-gi-oh forum op animewolken. Ik zag dit staan, kwam bij de site uit, die mij weer doorwees naar j-pro.be. Op een gegeven moment gingen we terug naar deze

Een soort post, of een pm naar jouw?
een post ja
Terug naar boven Ga naar beneden
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Antwerpen

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 8:07 pm

OK bedankt.

Nog mensen die het willen delen met mij. Het is goed voor de academie, want dan komen er nog meer nieuwe leden bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
hikari's demon
Admin
Admin
hikari's demon


Man Aantal berichten : 26
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : lille belgië

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 8:09 pm

makkelijke ik heb in google gtypt yu gi oh online free en dan dmu toen was het nog dmu om een groep te vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
najex
Newbie
Newbie
najex


Aantal berichten : 4
Join date : 09-06-10

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydo jun 10, 2010 10:39 pm

well ik ben nog niet officieel lit vanwege het nog niet getest te zijn

ik kwam hier door een PM van iemand (jij om pressies te zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
moonangel
Admin
Admin
moonangel


Vrouw Aantal berichten : 61
Join date : 09-05-10
Leeftijd : 32

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptyza jun 12, 2010 11:21 am

Ik kwam erachter op de andere forum, waar ik series voor sub.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasygirl9.deviantart.com
Jaron
Slifer Red
Slifer Red
Jaron


Man Aantal berichten : 12
Join date : 02-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Opwijk

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptyza jul 03, 2010 3:03 pm

blackfeatherdragon10 schreef:
ik door het bericht bij het yu-gi-oh forum op animewolken. Ik zag dit staan, kwam bij de site uit, die mij weer doorwees naar j-pro.be. Op een gegeven moment gingen we terug naar deze

dit voor m'n gewiste account, nu door jou; Quanah1
Terug naar boven Ga naar beneden
driesforce
Slifer Red
Slifer Red
driesforce


Man Aantal berichten : 10
Join date : 13-08-10
Woonplaats : ergens

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: FORUM   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptyma aug 23, 2010 4:51 pm

een of ander forum stond op dat broer een acadamy had gemaakt voor zijn broertje ofzo dus
Terug naar boven Ga naar beneden
roman
Ra Yellow
Ra Yellow
roman


Man Aantal berichten : 11
Join date : 22-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : neverland

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydi aug 24, 2010 4:14 pm

ik door E-Soul, ik was hem tegengekomen op byond
Terug naar boven Ga naar beneden
roman
Ra Yellow
Ra Yellow
roman


Man Aantal berichten : 11
Join date : 22-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : neverland

Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Emptydi aug 24, 2010 4:15 pm

roman schreef:
ik door E-Soul, ik was hem tegengekomen op byond
in een andere server
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?   Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ben jij bij de BDA terecht gekomen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Allerlei-
Ga naar: