Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

De regels van team duel Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

De regels van team duel Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
De regels van team duel Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
De regels van team duel Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
De regels van team duel Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
De regels van team duel Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
De regels van team duel Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
De regels van team duel Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
De regels van team duel Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
De regels van team duel Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
De regels van team duel Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


De regels van team duel Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527De regels van team duel Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

De regels van team duel Moz-screenshotDe regels van team duel Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

De regels van team duel Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgDe regels van team duel Moz-screenshot-2De regels van team duel Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 De regels van team duel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

De regels van team duel Empty
BerichtOnderwerp: De regels van team duel   De regels van team duel Emptydi jun 15, 2010 4:33 pm

team duel:
er zijn 3 types team duel:
1. PARTNERS FOR LIFE
2. GOOD PARTNERS
3. JUST PARTNERS

1. partners for life

Als je een team duel speelt met de regels van partners for life, mag je het deck, de grave, de removed from plays, en het veld van je partners gebuiken. Als je bijvoorbeeld het effect hebt van sangan, mag je ook je partner een monster uit zijn deck laten halen en dat monster op ZIJN kant van het veld oproepen. je kan NIET met jouw partners monsters aanvallen. je kan ook advanced oproepen met jouw partners monsters. jouw tegenstander kan niet direct aanvallen als er bij jou OF bij jouw partner nog een monster ligt.

2. good partners

Als je een team duel speelt met de regels van good partners mag je het veld van je partner gebuiken. je kan dan dus advanced oproepen door jouw partners monsters op te offeren.
je mag niet het deck, grave, of removed from plays gebruiken. dus bij het bovengenoemde voorbeeld kan je nu alleen een monster uit jouw eigen deck halen. Jouw tegenstander kan niet direct aanvallen als er bij jou OF bij jouw partner nog een monster ligt.

3. just partners

Als je een team duel speelt met de regels van just partners mag je niks van jouw partner gebruiken. je speelt dus eigenlijk hetzelfde als free for all alleen deel je dezelfde levenspunten. Jouw tegenstander kan niet direct aanvallen als er bij jou OF bij jouw partner nog een monster ligt.

Als er nog vragen zijn over specifieke kaarten kan je dat hieronder posten. Als er nog andere algemene vragen kan je dat ook doen. Dus mijn eerste zin van deze alinea is dus eigenlijk overbodig omdat je bij alle vragen dat hieronder kunt posten. groetjes, Chico
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

De regels van team duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De regels van team duel   De regels van team duel Emptydi jun 15, 2010 5:46 pm

In duel monsters genesis wordt er ALLEEN maar je "good partners" systeem gebruikt
WIJ GEBRUIKEN DIT DUS OOK, DUS AUB DOE OOK ALLEEN MAAR "GOOD PARTNERS" TAG DUELS!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

De regels van team duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De regels van team duel   De regels van team duel Emptydi jun 15, 2010 5:53 pm

Oh dat is mooi. want ik heb deze regels zelf bedacht :p
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

De regels van team duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De regels van team duel   De regels van team duel Emptydi jun 15, 2010 5:59 pm

Chico1996 schreef:
Oh dat is mooi. want ik heb deze regels zelf bedacht :p

de regels zijn dus:
1) kijken naar partners hand mag, evenals bespreken.
2) monsters moeten eerst vernietigd zijn voor er een directe aanval mag gedaan worden (zie 2)vb.)
3)je mag monsters van je partner gebruiken voor, synchro, tribute summon en fusion, dit mag echter niet als de kaarten nog niet op het veld liggen!
4) de persoon die het laatst aan de beurt is van de 1ste ronde mag beginnen met aanvallen

2)vb.:
ik en quanah teamen tegen chico en random guy
random guy wil rechtstreeks aanvallen met zijn cyber dragon, maar ik heb een monster op men veld, blackwing-sirocco the dawn, dus mag hij niet rechtstreeks aanvallen en moet hij eerst mijn monster vernietigen (oh ja nog ff voor de info quanah had dus geen monsters liggen hé)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De regels van team duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De regels van team duel   De regels van team duel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De regels van team duel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels yu-gi-oh
» Regels Opdrachten
» Regels Artikels
» DP shop regels
» Test Duel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Duel Lessen :: Artikels-
Ga naar: