Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

August Special Deck-type Duel Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

August Special Deck-type Duel Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
August Special Deck-type Duel Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
August Special Deck-type Duel Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
August Special Deck-type Duel Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
August Special Deck-type Duel Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
August Special Deck-type Duel Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
August Special Deck-type Duel Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
August Special Deck-type Duel Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
August Special Deck-type Duel Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
August Special Deck-type Duel Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


August Special Deck-type Duel Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527August Special Deck-type Duel Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

August Special Deck-type Duel Moz-screenshotAugust Special Deck-type Duel Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

August Special Deck-type Duel Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgAugust Special Deck-type Duel Moz-screenshot-2August Special Deck-type Duel Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 August Special Deck-type Duel

Ga naar beneden 
+6
blackfeatherdragon10
Jaron
Chico1996
hikari's demon
Davinci339
herstelt
10 plaatsers
AuteurBericht
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptydi aug 17, 2010 10:59 pm

Op eigen initiatief, right ik bij deze het August Special Deck-type Duel op.
Om het simpel uit te leggen:
Je moet een deck bouwen op basis van 1 van de volgende thema's. De kaarten in je deck mogen NIET buiten het thema vallen (tenzij spells/traps). Natuurlijk hangen hier de nodige DP'en en titels aan vast, afhankelijk van hoeveel mensen zich registreren.

ELK DECK KAN MAAR 1x GEKOZEN WORDEN!!
De NOG BESCHIKBARE thema's zijn:
- FIEND-type
- Vairon-archetype
- Gemknight-archetype
- Iron Chains-archetype
- Koa'ki Meiru-archetype
- Neo-Spacians-archetype OPGELET: Elemental Hero Neos IS toegelaten in dit deck
- Mist Valley-archetype
- Dark world-archetype
- Rock-type deck
UITZONDERING:
- Emperors ( Dit zijn de Monarch-kaarten, maar sommige hebben Emperor op hun naam gekregen) Omdat deze meestal lv 6 zijn (1tje is lv 5) mag je hier 1 van bovenstaande attributes als lv 4 of lager monster gebruiken.


Iedereen die wil deelnemen aan dit tornooi kiest dus 1 van de bovenstaande typen kaarten. OPGELET: Het is NIET omdat BIJVOORBEELD een Fiend type van het Water-attribute zou zijn, dat je het niet mag gebruiken.

Het zal doorgaan op DINSDAG 31 AUGUSTUS!!!

Als je wil meedoen, doe je dit zo:

Ik, BDA-E Soul schrijf me in voor dit tornooi, en heb ***** uit de lijst gekozen.

INFO:
DAG: DINSDAG 31 augustus
Tijd: EDIT: Op aanvraag van sommigen die op deze dag school hebben, zal het allereerste SPECIAL TOURNAMENT doorgaan vanaf ongeveer 19u!!
judge: BDA- Crow The Bullet (Testr111) of BDA- Roxas
organisator: BDA- E. Soul
Verloop: Rondes duren ongeveer 30 minuten. Op het eind van die 40 minuten wordt er EOMP gestart. Dit zal extra uitgelegd worden voor zij die het niet snappen.
verloop tornooi: er zijn 5 rondes waarin je 5 duels zal spelen, de top ?? zal uiteindelijk in een single elimination tournament tegen elkaar vechten
Beloningen:
Afhankelijk van het aantal deelnemers:
4-6= winnaar krijgt 2 tp + 300 dp en 2de plaats krijgt 1 tp + 200 dp
8-16= winnaar krijgt 3 tp + 500 dp, 2de plaats krijgt 2 tp + 300 dp, 3de plaats krijgt 2 tp en 4de plaats krijgt 1 tp
16-...= winnaar krijgt 3 tp + 500+ dp, 2de plaats krijgt 2 tp+ 500 dp, 3de plaats krijgt 2 tp + 300 dp en 4de plaats krijgt 1 tp + 100 dp en uitijndelijk de 5de plaats krijgt 1 tp

Voor eventueele problemen tijdens het tornooi ivm regels van kaarten: Richt je tot De judge
Voor eventueele problemen tijdens het tornooi ivm pairings, en alles wat niet met regels van kaarten te maken heeft: Ask the judge/organisator Smile

Ingeschrevenen:
Herstelt rock deck
Blackfeatherdragon Water
LADD ONBEKEND en momenteel ONGELDIG
Jaron WIND
Davinci Dragon
Chico Zombie
Moonangel Spellcasters
Greatmaster FIRE
Roman E-heroes
yugiohfreak Cloudians


Laatst aangepast door herstelt op di aug 31, 2010 2:44 pm; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptydi aug 17, 2010 11:00 pm

IK, BDA- E Soul Schrijf me in voor dit tornooi, en zal het rock-deck gebruiken =)


Laatst aangepast door herstelt op di aug 31, 2010 2:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Davinci339
Ra Yellow
Ra Yellow
Davinci339


Man Aantal berichten : 5
Join date : 23-07-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : boom

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptywo aug 18, 2010 9:59 am

ik BDA-davinci339 schrijf me in voor dit toernooi,en zal het dragon-type
gebruiken als deck type Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
hikari's demon
Admin
Admin
hikari's demon


Man Aantal berichten : 26
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : lille belgië

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptywo aug 18, 2010 12:01 pm

Ik, BDA-demon guy schrijf me in voor dit tornooi, en heb machine uit de lijst gekozen.

moet extra deck ook alleen machine zijn
t'is mar da ik het weet


Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptywo aug 18, 2010 3:12 pm

ik, Chico1996, schrijf me in voor dit toernooi, en ik gebruik een machine type deck
Terug naar boven Ga naar beneden
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptydo aug 19, 2010 12:09 pm

Chico1996 schreef:
ik, Chico1996, schrijf me in voor dit toernooi, en ik gebruik een machine type deck
Machine staat er niet bij dacht ik? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptydo aug 19, 2010 12:10 pm

LADD schreef:
Ik, BDA-demon guy schrijf me in voor dit tornooi, en heb machine uit de lijst gekozen.

moet extra deck ook alleen machine zijn
t'is mar da ik het weet


Ik zie machine niet tussen de lijst staan Shocked En ja, dit is inclusief de extra deck Smile


Laatst aangepast door herstelt op do aug 19, 2010 3:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaron
Slifer Red
Slifer Red
Jaron


Man Aantal berichten : 12
Join date : 02-07-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Opwijk

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptydo aug 19, 2010 3:44 pm

Ik, Jaron schrijf me in voor dit tornooi, en heb Wind attribute uit de lijst gekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptyvr aug 20, 2010 10:12 am

Zoals het ernu uitziet, ben ik om 14.15 uit dus om half 3 thuis. da zou ik kunnen
Terug naar boven Ga naar beneden
moonangel
Admin
Admin
moonangel


Vrouw Aantal berichten : 61
Join date : 09-05-10
Leeftijd : 32

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptyvr aug 20, 2010 12:26 pm

Ik, moonangel schrijf me in voor dit toernooi, en gebruik de spellcasters deck.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasygirl9.deviantart.com
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptyvr aug 20, 2010 1:07 pm

herstelt schreef:
LADD schreef:
Ik, BDA-demon guy schrijf me in voor dit tornooi, en heb machine uit de lijst gekozen.

moet extra deck ook alleen machine zijn
t'is mar da ik het weet


Ik zie machine niet tussen de lijst staan Shocked En ja, dit is inclusief de extra deck Smile

oh lol, ik zag ladd met machine ik dacht, dat mag ik ook. ik kies nu dus een ander deck Razz. ik kies nu zombie-type.
Terug naar boven Ga naar beneden
greatmaster8
Pro Duellist
Pro Duellist
avatar


Man Aantal berichten : 44
Join date : 14-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoboken

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptyvr aug 20, 2010 6:10 pm

Ik, greatmaster8 schrijf me in voor dit tornooi, en heb "Elemental Hero" uit de lijst gekozen.
Terug naar boven Ga naar beneden
greatmaster8
Pro Duellist
Pro Duellist
avatar


Man Aantal berichten : 44
Join date : 14-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoboken

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptywo aug 25, 2010 12:34 pm

Ik zou willen vragen of ik nog van archetype mag veranderen?
Als het kan zou ik graag 'fire' archetype willen gebruiken. Ik zal hierna niet meer veranderen, beloofd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
roman
Ra Yellow
Ra Yellow
roman


Man Aantal berichten : 11
Join date : 22-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : neverland

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptywo aug 25, 2010 8:11 pm

ik BDA-Roman schrijf me in voor dit tornooi en ik ga elementel heroes gebruiken, ik heb wel om 19:30 training van voetbal XD
Terug naar boven Ga naar beneden
yugiohfreak78
Slifer Red
Slifer Red
avatar


Man Aantal berichten : 9
Join date : 16-05-10
Leeftijd : 30

August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Emptyma aug 30, 2010 11:18 pm

ik, BDA-Flare78, schrijf mij in voor dit tornooi(als het nog kan) en zal het cloudian deck gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





August Special Deck-type Duel Empty
BerichtOnderwerp: Re: August Special Deck-type Duel   August Special Deck-type Duel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
August Special Deck-type Duel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» August Special Deck-type Duel Tournament
» TK: synchron deck + speed world synchron deck
» Deck Discussie
» Deck van de week
» TK: Deck van de week

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Introductie-
Ga naar: