Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

September 18TH star tournament!!! Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

September 18TH star tournament!!! Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
September 18TH star tournament!!! Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
September 18TH star tournament!!! Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
September 18TH star tournament!!! Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
September 18TH star tournament!!! Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
September 18TH star tournament!!! Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
September 18TH star tournament!!! Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
September 18TH star tournament!!! Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
September 18TH star tournament!!! Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
September 18TH star tournament!!! Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


September 18TH star tournament!!! Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527September 18TH star tournament!!! Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

September 18TH star tournament!!! Moz-screenshotSeptember 18TH star tournament!!! Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

September 18TH star tournament!!! Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgSeptember 18TH star tournament!!! Moz-screenshot-2September 18TH star tournament!!! Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 September 18TH star tournament!!!

Ga naar beneden 
+3
moonangel
Chico1996
greatmaster8
7 plaatsers
AuteurBericht
greatmaster8
Pro Duellist
Pro Duellist
avatar


Man Aantal berichten : 44
Join date : 14-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoboken

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyma sep 13, 2010 9:43 am

Deze zaterdag wordt er weer een ST georganiseerd, yay!!!
Alle info kunnen jullie hier vinden: http://gamerscripts.com/dmg/viewtopic.php?f=12&t=3540

Het toernooi begint om 11AM EST(GMT-4), dus ik denk dat het op onze tijd 16u is.

BELANGRIJK:

Ik mag iedereen die mee wil doen inschrijven op het DMG forum. Dus als je je wil inschrijven zet in dit topic dan de volgende zaken: 1) je IGN(in game name), Key.
2) je decknaam (als je niet wil dat mensen op voorhand weten met welk soort deck je gaat spelen, verander je naam van je deck zodat andere spelers niet weten met welk deck je speelt Wink).

Het is ook verplicht je "decklijst, ook je extra deck en je side deck(als je een side deck hebt ten minste)" (ten laatste vrijdag, anders moet ik alles op de laatste moment doen) door te sturen naar mij in een pm, via de BDA site natuurlijk ^^, want anders wordt je verwijderd uit het toernooi. MAAR DENK EERST GOED NA MET WELK DECK JE GAAT SPELEN. EENS JE JE DECKLIJST HEB OPGESTUURD MAG JE GEEN KAARTEN VERANDEREN. Dus zorg eerst dat je deck ik orde is voor je het opstuurt^^

"Het is een swiss elimination tournament, dat wil zeggen dat je de eerst rondes (ik denk 3) tegen random gekozen mensen speelt, dus als je bv je eerst match verliest ben je nog niet uitgeschakeld. Je krijgt punten gebaseerd op je score (winst, verlies of gelijkspel). Na die eerste rondes gaan de 16 spelers met de meest punten door naar de volgende ronde (als je niet in de top 16 zit mag je als je wilt uitloggen) met single elimination, dit wil zeggen dat wanneer je verlies je uitgeschakeld bent."

Het is een Swiss Star Tourney, Swiss wil dus zeggen dat iedereen ZEKER een aantal duels zal spelen, waarna er een bepaalde score wordt toegewezen aan elke duelist. Als je op op 1 of 2 na alles wint, is de kans 99% dat je nog een duel moet spelen, waarna je dus kans maakt op stars!! =)
Iedereen die een redelijk goed deck heeft, schrijf je in, HIER OP DE SITE, BDA greatmaster schrijft jullie dan in op de site van DMG

Ik hoop vele PM's te ontvangen ^^


Laatst aangepast door greatmaster8 op ma sep 13, 2010 1:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyma sep 13, 2010 5:21 pm

ikke doe mee
BYOND KEY: ChicoBDA
IN GAME NAME: BDA-Chico Kaiba


Laatst aangepast door Chico1996 op ma sep 13, 2010 7:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
moonangel
Admin
Admin
moonangel


Vrouw Aantal berichten : 61
Join date : 09-05-10
Leeftijd : 32

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyma sep 13, 2010 7:07 pm

Ik doe mee als ik op tijd terug ben anders zeg het meteen.

IGN: bda-moonangel
key 9moonangel
deck: bad reaction
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasygirl9.deviantart.com
roman
Ra Yellow
Ra Yellow
roman


Man Aantal berichten : 11
Join date : 22-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : neverland

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyvr sep 17, 2010 5:30 pm

ik kan toch niet mee doen met het star tourney.
ik kan ook nimeer op byond omdat ik de update niet kan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyvr sep 17, 2010 5:33 pm

roman schreef:
ik kan toch niet mee doen met het star tourney.
ik kan ook nimeer op byond omdat ik de update niet kan doen

je moet op byond programma klikken met rechtermuisknop (als byond nog niet geopend is) en dan klikken op als administrator uitvoeren en dan of je wachtwoord ingeven of op toestaan klikken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
greatmaster8
Pro Duellist
Pro Duellist
avatar


Man Aantal berichten : 44
Join date : 14-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoboken

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyza sep 18, 2010 12:51 pm

Dit is de server van het swiss ST: byond://66.197.181.14:8008

passwoord van die server is:

star


zie jullie daar ^^


Laatst aangepast door greatmaster8 op za sep 18, 2010 1:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyza sep 18, 2010 12:53 pm

succes he mensen, en geef BDA nog wat eer en verdien stars!!! sommigen vinden BDA niet goed JULLIE MOETEN HET TEGENDEEL NU BEWIJZEN HE!!!


SUCCES!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyza sep 18, 2010 8:19 pm

Nieuwe mogelijkheden voor BDA:

Black Rose Associates
Birds Rocking Ass
Blob's Durky Avengers
Bad Dueling Avengers
...

Met dank aan de BDA-haters in het Swiss ST -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
hikari's demon
Admin
Admin
hikari's demon


Man Aantal berichten : 26
Join date : 01-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : lille belgië

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyzo sep 19, 2010 3:06 pm

ik vin birds rocking ass wel lollig XD
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Emptyzo sep 19, 2010 4:01 pm

laat ze doen, wij zijn een goed team, ze willen het gewoon niet hebben, gwn omdat wij bijna geen sp hebben en geen major player hebben (major player= iemand met boven de 25 sp), wil het niet zeggen dat wij bad zijn, hoe komen we anders aan een totaal van (ongeveer) 18 sp?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





September 18TH star tournament!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: September 18TH star tournament!!!   September 18TH star tournament!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
September 18TH star tournament!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» September 25th Single Elimination Star Tournament
» 13/11 Star Tournament!!!
» 2/10 Star Tournament
» Sunday 17th Single Star Tournament!!!
» October 30rd Riding Duel Star Tournament!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Allerlei-
Ga naar: