Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Single elimination star tourney 4 december! Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Single elimination star tourney 4 december! Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
Single elimination star tourney 4 december! Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
Single elimination star tourney 4 december! Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
Single elimination star tourney 4 december! Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
Single elimination star tourney 4 december! Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
Single elimination star tourney 4 december! Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
Single elimination star tourney 4 december! Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
Single elimination star tourney 4 december! Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
Single elimination star tourney 4 december! Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
Single elimination star tourney 4 december! Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


Single elimination star tourney 4 december! Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527Single elimination star tourney 4 december! Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

Single elimination star tourney 4 december! Moz-screenshotSingle elimination star tourney 4 december! Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

Single elimination star tourney 4 december! Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgSingle elimination star tourney 4 december! Moz-screenshot-2Single elimination star tourney 4 december! Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 Single elimination star tourney 4 december!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

Single elimination star tourney 4 december! Empty
BerichtOnderwerp: Single elimination star tourney 4 december!   Single elimination star tourney 4 december! Emptydi nov 30, 2010 10:04 pm

Event: Ground Duel Star Tournament.
Style: Single Elimination
Format: Advanced
Host: Wolfgang DelaSangre
Date: Saturday, the 4th of December 2010
Time: 11:00 AM EST. (GMT -5) (Dat is 5 uur 's middags in Nederland en Belgie)
Location: To be determined
Back-up server: To be determined
Server Password: star
Matches: 2/3
Round Time: 40 minutes
(http://www.gamerscripts.com/dmg/viewtopic.php?f=12&t=4976)

Als je mee wilt doen, zet dan in dit topic je In-Game Name, en je Key neer.
als dit: In-Game Name, Key
Decklist

voorbeeld: BDA-Chico, ChicoBDA
SLASH
Stuur ook je decklist naar mij in een pm. vergeet niet de naam van je decklist ook te melden! als je je hebt ingeschreven, kom dan minimaal een kwartier van te voren op de server. dan kan je je nog even voorbereiden. Ik hoop dat er veel mensen zich in gaan schrijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
greatmaster8
Pro Duellist
Pro Duellist
avatar


Man Aantal berichten : 44
Join date : 14-08-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Hoboken

Single elimination star tourney 4 december! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Single elimination star tourney 4 december!   Single elimination star tourney 4 december! Emptywo dec 01, 2010 5:40 pm

ik denk wel dat ik ga meedoen met dit ST. Ik zal mezelf dan wel inschrijven omdat ik nog niet 100% zeker ben of ik tijd heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Single elimination star tourney 4 december!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» September 25th Single Elimination Star Tournament
» Sunday November 7th Single Elimination Star Tournament
» star tourney 25/09/2010 uitslagen
» Sunday 17th Single Star Tournament!!!
» Tuesday 5 October And Saturday 9 October Single Elimination ST

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Allerlei-
Ga naar: