Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

infernity's Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

infernity's Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
infernity's Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
infernity's Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
infernity's Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
infernity's Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
infernity's Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
infernity's Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
infernity's Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
infernity's Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
infernity's Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


infernity's Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527infernity's Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

infernity's Moz-screenshotinfernity's Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

infernity's Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorginfernity's Moz-screenshot-2infernity's Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 infernity's

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tman456
Newbie
Newbie
Tman456


Aantal berichten : 13
Join date : 05-12-10
Woonplaats : Vlaams-Brabant

infernity's Empty
BerichtOnderwerp: infernity's   infernity's Emptyvr dec 10, 2010 12:23 pm

ze worden mss het minste gebruikt maar toch

infernity's

infernity's worden in de anime gebruikt door Kalin Kessler. het attribute van de infernity's zijn allemaal DARK dus allure en armageddon knight zijn ideaal voor dit deck.

de speelstijl voor dit deck is handless. hun effects worden enkel geactiveerd als je geen kaarten in je hand houd. kaarten zoals full salvo, rope of life en infernity reflector zijn goede kaarten voor je hand leeg te maken en ze hebben elk nog een goed effect(vind ik).

natuurlijk de grootst zwakheid van dit deck is dat je je tegenstander moeilijk nog kunt verassen omdat je hand leeg is. ook het sterkste non-synchro monster infernity deestroyer heeft maar 2300 aanvalspunten en een effect dat alleen maar werkt als hij een monster vernietigt.

het enigste synchro monster van de infernity's is infernity doom dragon(3000 atk , 2400 def) eff: als je hand leeg is kan je 1 monster vernietigen van je tegenstander en je tegenstander verliest lp= de originele atk van dat monster. toch nog nuttig

je kan ook makkelijk lvl 6,7 en 8 synchros oproepen en infernity beetle heeft als eff dat hij nog 2 beetles kan oproepen. dus 2 beetles+ red dragon archfiend= red nova dragon en nog +1500 atk!

goede spell cards zijn: card destruction, infernity burst en ZERO MAX
goede traps zijn:(behalve die dat hierboven staan) infernity barrier en infernity force.

ook is, maar het is niet gerecommandeerd, infernity zero een goede kaart als je tegenstander een burn deck gebruikt! van 8000 -> 0 is al niet gemakkelijk maar dan ben je nog niet verloren als je zero gebruikt want je tegenstander moet dan nog eens 3x minstens 500 lp schade aanrichten.

zo, dat is alles wat ik hierover weet.
nog goede tips of comments zijn welkom! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

infernity's Empty
BerichtOnderwerp: Re: infernity's   infernity's Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm

ik heb er een paar:

Je vergeet iets te vertellen over de OTK, ga niks verklappen ^^
Kaarten als full salvo zijn niet handig, je kan beter je hand leeg spelen, blijkt uit eigen ervaring(speel in real life nu infernity's).
Infernity's zijn sinds The Shining Darkness gefocust op special summonen uit de grave door infernity mirage en -launcher, dus daar had je ook iets over te vertellen

Maar ik ben toch tevreden dat al 1 iemand een stukje heeft geschreven en dat dat niet slecht gedaan. Goed gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
infernity's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Duel Lessen :: Deck Discussie-
Ga naar: