Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Dorms & Lvl Up Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Dorms & Lvl Up Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
Dorms & Lvl Up Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
Dorms & Lvl Up Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
Dorms & Lvl Up Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
Dorms & Lvl Up Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
Dorms & Lvl Up Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
Dorms & Lvl Up Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
Dorms & Lvl Up Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
Dorms & Lvl Up Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
Dorms & Lvl Up Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


Dorms & Lvl Up Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527Dorms & Lvl Up Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

Dorms & Lvl Up Moz-screenshotDorms & Lvl Up Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

Dorms & Lvl Up Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgDorms & Lvl Up Moz-screenshot-2Dorms & Lvl Up Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 Dorms & Lvl Up

Ga naar beneden 
+2
jellynaytor
quanah1
6 plaatsers
AuteurBericht
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Antwerpen

Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptywo jun 03, 2009 11:46 pm

Eerst en vooral is er een verschil gemaakt tussen studenten en pro-duellisten. Iedereen zal een loopbaan als student moeten doorlopen en kan daarna in de Pro League te recht komen om kans te maken op de titel van King/Queen Of Games.

Vooraleer je hier kunt beginnen zal iedereen 1 match test duel moeten doen tegen een Admin of Mod. Deze zullen allemaal met het zelfde deck duelleren zodat iedereen gelijke kansen heeft.
Naargelang je resultaat in dit test duel zal je worden onder verdeeld in één van de verschillende dorms.
Als 2 maal verliest voor het derde duel of 3 maal verliest dan zal je bij Slifer Red (laagste dorm) worden ingedeeld.
Als 1 keer wint en 2 maal verliest acteraf wordt je ingedeeld bij Ra Yellow (middelste dorm), en als je wint zit je bij Obelisk Blue (hoogste dorm).
Dorms & Lvl Up 80128834


Wat nu?
Naargelang je dorm krijg je een verschillend aantal Duel Punten (DP).
Slifer Red 100 DP
Ra Yellow 200 DP
Obelisk Blue 300 DP

Deze DP zijn nodig om Hogerop te komen in de academie en te kunnen afstuderen, zodat je kan meedoen met de Pro's.

Om van Slifer Red naar Ra yellow te gaan moet je 1000 DP hebben. Van Ra Yellow naar Obelisk Blue 2000 DP. En om af te studeren moet je als Obelisk Blue 3000 DP verzamelen.
Deze DP kan je winnen door met andere studenten te duelleren of door deel te nemen aan toernooien.
Het maximum aantal DP dat je kan inzetten tijdens een duel is 100 DP. Deze kan je inzetten door in je duelroom duidelijk te vermelden voordat je duelleert voor hoeveel DP je speelt en of je beide akkoord gaat (zie vb. in duel room).
Ook moet je voor je duel duidelijk vermelden of het een single(1x) of match(3x) duel is.
Nadat je duel gestreden is vertel je allebei in het daarvoor voorziene topic wie er gewonnen heeft en voor hoeveel er gepeeld is. Daarna zullen de Admins & Mods je aantal DP aanpassen.
Als je promoveert krijg je het begin aantal DP van je dorm + overschot.
vb.: Slifer student heeft 1100 DP en gaat naar Ra. 1100-1000 = 100
100 + 200= 300, dus hij begint met 300 DP in Ra Yellow.
Wanneer je voldoende DP hebt verzameld om te promoveren meld je dit in het voorziene topic. Nadat je dit hebt meegedeeld zal een administrator jouw status aanpassen en je het juiste aantal DP geven.

De Duel Punten verdeling:Als 2 leden van dezelfde dorm tegen elkaar strijden zijn er geen bonussen te verdienen, dan speel je gewoon voor het vooraf bepaald aantal DP.
Maar als je wint van iemand uit een hogere dorm, dan krijg je en bonus.
Slifer wint van Ra + 25 DP
Slifer wint van Obelisk + 50 DP
Slifer wint van Pro + 100 DP
Ra wint van Obelisk + 25 DP
Ra wint van Pro + 50 DP
Obelisk wint van Pro +25 DP
Voor de verliezende partij zijn er geen extra DP die verdwijnen, zij zullen dus enkel het vooraf bepaalde aantal DP verliezen.

Als je als Slifer 0 DP hebt op het einde van de dag, zal je moeten wachten tot de volgende dag om weer DP te krijgen. Je krijgt dan terug 100 DP.
Als je als Ra 0 DP hebt zal je naar Slifer worden overgeplaatst en krijg je meteen 500 DP, dus de helft van wat je nodig hebt om terug te promoveren.
En als een Obelisk 0 DP heeft gaat die naar Ra en krijgt meteen 1000 DP.

Een pro-duellist kan enkel terug zaken naar Obelisk wanneer hij bij de laatste 2 is in de eindstand van de pro league. Als zijn DP onder de 1500 DPis zal dit worden aangezuiverd tot 1500 DP

De DP wijziging zullen jullie in volgende link posten:
https://belgian-duel-academy.actieforum.com/duel-arena-f10/credit-changes-t8.htm#8


Laatst aangepast door Quanah1 op di jun 08, 2010 6:47 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
Gast
Gast
avatar



Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptydo mei 27, 2010 12:36 pm

Een pro-duellist kan niet meer terug zaken naar de Dorms. In de Pro League gelden dan ook andere regels (zie pro League).

zakken niet zaken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
jellynaytor
Ra Yellow
Ra Yellow
jellynaytor


Man Aantal berichten : 13
Join date : 25-05-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Kleine-Brogel

Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptydo mei 27, 2010 12:43 pm

een vraagske he..

die dorms, tellen die ook tijdens het spel als ge gewoon speelt of is da gewoon iets wat jullie zelf een beetje organiseren en kun je dan ook DP winnen in duels met mensen die niet geregistreerd zijn op deze site?
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptydo mei 27, 2010 3:55 pm

noeg een vraag
als je als obelisk blue afstudeert, raak je dan je duel points kwijt, zoals van slifer naar ra?
Terug naar boven Ga naar beneden
TheRedMage14
Admin
Admin
TheRedMage14


Man Aantal berichten : 66
Join date : 17-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptydo mei 27, 2010 4:39 pm

blackfeatherdragon10 schreef:
noeg een vraag
als je als obelisk blue afstudeert, raak je dan je duel points kwijt, zoals van slifer naar ra?

Nee, je wordt ingedeeld bij Pro. DP wordt behouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theredmage13.tk
Gast
Gast
avatar



Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptydo mei 27, 2010 5:55 pm

jellynaytor schreef:
een vraagske he..

die dorms, tellen die ook tijdens het spel als ge gewoon speelt of is da gewoon iets wat jullie zelf een beetje organiseren en kun je dan ook DP winnen in duels met mensen die niet geregistreerd zijn op deze site?

het is iets wat deze site organiseert dus je kan niet voor dp dueleren met iemand die niet geregistreerd is op dit forum want die gene heeft dan namelijk geen dp XD
Terug naar boven Ga naar beneden
driesforce
Slifer Red
Slifer Red
driesforce


Man Aantal berichten : 10
Join date : 13-08-10
Woonplaats : ergens

Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptyvr aug 13, 2010 7:22 pm

ik ben nieuw en ik zou graag een duel willen zodat ik kan beginnen met spelen! ik ben nu nog wit dus graag een mailtje naar mij! en kun je niet meteen naar pro gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Emptyvr aug 13, 2010 7:54 pm

driesforce schreef:
ik ben nieuw en ik zou graag een duel willen zodat ik kan beginnen met spelen! ik ben nu nog wit dus graag een mailtje naar mij! en kun je niet meteen naar pro gaan?

nee dat kan niet :p en als je een duel wint ben ik vanavond nog vrij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dorms & Lvl Up Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dorms & Lvl Up   Dorms & Lvl Up Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dorms & Lvl Up
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» dorms

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Regels & Tutorials-
Ga naar: