Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Moz-screenshotDe He(me)l van de Special Summons - Herstelt Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgDe He(me)l van de Special Summons - Herstelt Moz-screenshot-2De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 De He(me)l van de Special Summons - Herstelt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Antwerpen

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De He(me)l van de Special Summons - Herstelt   De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptyza jun 12, 2010 4:20 pm

Ik vindt dat er nog een combinatie bij mag die ik veel gebruik.

Stel je staat voor om te winnen met 5 sterke monsters in atk. Ik activeer trap DNA surgery alles is machine nu.
Ik summon proto/cyber dragon of cyberdragon zwei (met spell in hand). Ik offer deze op plus al jouw monsters en welkom chimeratech fortress dragon van 6000 atk.

Nog een special summon die ik graag gebruik is die van mijn Cyber Eltanin. Om deze te special summonen moet light monsters van mijn veld of grave removen from field. Per monster removed 500 atk. Dus stel 6 monsters in grave = 3000 atk. Leuk effect, wanneer hij gespecial summoned is vernietigd hij al de face-up monsters. dus weer goede monsters kwijt en direct attack.

Maar ik vindt je artikel zeer goed geschreven en als de mede studenten hiermee akkoord zijn zal je daarvoor ook nog dp ontvangen. Zie regels artikels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De He(me)l van de Special Summons - Herstelt   De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptyza jun 12, 2010 6:45 pm

Ik vind het ook een heel goed artikel
Terug naar boven Ga naar beneden
TheRedMage14
Admin
Admin
TheRedMage14


Man Aantal berichten : 66
Join date : 17-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De He(me)l van de Special Summons - Herstelt   De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Emptyza jun 12, 2010 7:03 pm

Ik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theredmage13.tk
Gesponsorde inhoud





De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Empty
BerichtOnderwerp: Re: De He(me)l van de Special Summons - Herstelt   De He(me)l van de Special Summons - Herstelt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De He(me)l van de Special Summons - Herstelt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» August Special Deck-type Duel
» August Special Deck-type Duel Tournament

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Duel Lessen :: Artikels-
Ga naar: